021 _ 669 669 00 info@raymon24.com اللغة العربية

تور استانبول

  1401-08-23
  سفر به استانبول

تور استانبول، توری به یادماندنی و جذاب برای مسافران می باشد. استانبول شهری زیبا، تاریخی و دارای مکان های دیدنی بسیار زیادی است. به همین دلیل، افراد زیادی، در طول سال، برای سفر به این شهر زیبا، اقدام می کنند. بسیاری از افراد، برای بار اول به کشور ترکیه و شهر استانبول، سفر خواهند کرد، در این تور، به یک تور برای راهنمایی هر چه بیشتر، نیاز خواهند داشت. تور های مختلفی که توسط آژانس مسافرتی و گردشگری رایمون، ترتیب داده می شوند، دارای لیدر تور نیز، هستند. در نتیجه شما می توانید به آسانی به این شهر، سفر کنید و از دیدن جاذبه های دیدنی و جذاب این منطقه لذت ببرید. نه تنها در این مورد، بلکه رفت و آمد با تور استانبول، مزیت های بسیار زیادی را دارا می باشد. از مهم ترین مزیت های تور های موجود می توانیم به قیمت تور استانبول اشاره کنیم.

 

قیمت تور استانبول

 

اگر قصد سفر دارید و می خواهید به استانبول سفر کنید، می توانید با ارزان ترین هزینه به واسطه تور های معتبر آژانس مسافرتی و گردشگری رایمون، برای سفر به استانبول، اقدام کنید. در زمان اقدام برای ثبت نام، مواردی مانند قیمت بلیط استانبول و هتل استانبول که قرار است در آن اقامت کنید، تعداد شب های اقامت و غیره را در نظر داشته باشید. بهتر است بدانید که همین موارد، در قیمت این تور، تاثیر گذار خواهند بود. شما با توجه به موارد ذکر شده در این مقاله، می توانید در صورت لزوم برای ثبت نام تور استانبول و یا تور های دیگر اقدام کنید.

تور استانبول را به عنوان یکی از تور های منتخب می شناسیم که هر ساله افراد زیادی، برای برگزاری مراسم سالگرد ازدواج، تولد و غیره آن را انتخاب می کنند. قیمت باورنکردنی این سفر، توسط تور های منتخب، سبب شده است تا افراد زیادی، ساک های خود را برای سفر به این شهر زیبا، آماده کنند. قیمت تور استانبول، در سایت ها و شرکت های مسافرتی متنوع با یکدیگر مختلف است و دلیل این موضوع هم تنوع در نوع پرواز، قیمت بلیط و هتل متنوع، امکانات و روز های تور، می باشد. شما با در نظر داشتن این موارد، می توانید با توجه به بودجه خود، برای رزرو و یا ثبت نام تور مورد نظر، اقدام نمایید.

 

بلیط استانبول

 

رزرو بلیط استانبول، یکی از مهمترین قسمت های رزرو تور، برای سفر به این شهر زیبا می باشد. اگر قصد دارید هزینه های سفر خود را کاهش دهید و با کمترین هزینه تور استانبول را ثبت نام کنید، بهتر است از راه کاهش هزینه به وسیله بلیط استانبول اقدام کنید. در این حالت، می توانید با انتخاب نوع هواپیما، قیمت و کیفیت پرواز برای خرید بلیط استانبول، از طریق آژانس مسافرتی و گردشگری رایمون، اقدام نمایید. هزینه بلیط مناسب برای رفت و برگشت به استانبول، سبب می شود تا قیمت تور استانبول، برای شما، مقرون به صرفه تر باشد.

آژانس هواپیمایی رایمون، عرضه کننده بهترین بلیط های پرواز های خارجی، با قیمت هایی باورنکردنی می باشد و گاهی نیز، می توانید با قیمتی پایین تر و از آفر ها استفاده نمایید. در این حالت، هزینه قابل پرداخت شما با توجه به درصد آفر، کمتر از حالت عادی خواهد بود. در زمان دریافت بلیط استانبول، برای سفر به این شهر زیبا، باید به تور و تاریخ سفر، توجه داشته باشید. در این حالت است که می توانید با برنامه ریزی دقیق، زمان رسیدن خود را تنظیم کنید و از لحظات خود، در تور استانبول لذت ببرید. آژانس مسافرتی و گردشگری رایمون، در این زمینه در حال خدمات رسانی است و شما می توانید برای دریافت بلیط به این آژانس معتبر، مراجعه نمایید.

 

هتل های معروف استانبول

 

همانطور که ذکر نمودیم، قیمت تور استانبول، به موارد متنوعی مانند موارد زیر بستگی خواهد داشت:

 نوع هتل انتخابی و تعداد ستاره های آن

 تعداد روز های تور

بلیط رفت و برگشت و نوع پرواز

 کیفیت خدمات قابل ارائه در تور

 

با در نظر داشتن این موارد، می توانیم قیمت های متنوعی از تور استانبول را مشاهده کنیم. اما، در این میان، مکان اسکان شما، که مکانی برای استراحت است، دارای اهمیت خواهد بود. از معروف ترین و مجلل ترین هتل های استانبول، می توانیم به موارد زیر، اشاره کنیم:

 

هتل دیوان استانبول

 

هتل دیوان استانبول

 

 این هتل پنج ستاره یکی از لوکس ترین و زیبا ترین هتل های استانبول است. این هتل، در موقعیت جغرافیایی عالی قرار گرفته است.

 

هتل لوکس شانگری لا بسفروس استانبول

 

 هتل لوکس شانگری لابسفروس استانبول

 

این هتل پنج ستاره به معماری عثمانی است و می توانید احساس جذابی را در اتاق های این هتل، در استانبول، تجربه کنید.

 

هتل رافلز استانبول

 

هتل رفلز استانبول

 

این هتل، در نزدیکی محل رفت و آمد با مترو قرار دارد و دارای امکانات رفاهی و تفریحی عالی، می باشد.

 

هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول

 

هتل سوئیس استانبول

 

این هتل، یکی از هتل های 5 ستاره استانبول است. دسترسی از این هتل، به خیابان نیشانتاشی و مرکز خرید نیشانتاشی سنتر، بسیار راحت بوده و جلوی در هتل ایستگاه اتوبوس می باشد که به راحتی، می توانید به ایستگاه عثمان بی برید و از آنجا، با مترو عثمان بی هم، به هرجا که خواستین راحت برید. همچنین، اگر اهل پیاده روی هستید صرف نظر از سربالایی خیابان مقابل هتل، می توانید با پیاده روی 15 دقیقه ای، به میدان تکسیم برسید.

 

هتل روم میت امیر استانبول

 

هتل روم میت امیر استانبول 

 

این هتل چهار ستاره دارای امکانات تفریحی و رفاهی عالی است و قیمت مناسبی را دارا می باشد. سالن ماساژ، باشگاه، وای فای رایگان و غیره از ویژگی های این هتل، است.

 

هتل ماریوت استانبول

 

هتل ماریوت استانبول

 

هتل ماریوت شیشلی استانبول، دارای امکانات و خدماتی فوق العاده می باشد که می توانید لحظاتی فوق العاده را در این هتل 5 ستاره داشته باشید. لابی مجلل و زیبای این هتل، چشمان شما را محو خود کرده و با پذیرش 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد.

با در نظر داشتن این نمونه هتل ها و یا دیگر هتل های انتخابی خود، می توانید برای تور استانبول ثبت نام کنید. تنها کافی است ابتدا، اطلاعاتی در خصوص نوع تور دریافت کنید و سپس، برای ثبت نام اقدام کنید. انتخاب هتل هم، یکی از این مواردی است که باید ابتدا، آن را بررسی نمایید و بعد از بررسی، برای رزرو تور اقدام نمایید.

 

  متقاضیان، می توانند جهت رزرو تور استانبول از طریق راه های ارتباطی زیر با آژانس مسافرتی و گردشگری رایمون تماس بگیرند.

 

شماره تلفن : 02186090144

 

شماره واتس اپ : 09053813857

  1401-08-23
  سفر به استانبول